logo Helse Vest IKT

Bruk MinGat heimanfrå

Helse Vest tilbyr ein 2-faktor autentiseringsløysing for sikker pålogging. Denne kan tilsette i Helse Vest nytte når ein loggar på MinGat heimanfrå.

Velg din løysing​ og finn lenke for sikker pålogging​:

Lurer du på korleis du kan bruke 2-faktor for å logge deg på Microsoft 365 eksternt? Då må du aktivere Multifaktor autentitsering, altså MFA, òg kalt 2-faktor. For å aktivere dette første gang må du vere påkopla sjukehusnettet. Merk at det ikkje er mogleg å aktivere denne metoden utanfor sjukehusnettet i Helse Vest. 

Her finn du Kundesenteret si bruksrettleiing om korleis du aktiverer 2-faktor første gang. Denne vil du berre ha moglegheit til å lese når du er kopla på sjukehusnettet. 

Når du har gjort dette kan du logge deg på utan å vere på sjukehusnettet. Då kan du nytte deg av både Min Gat og Microsoft 365. Her finn du ei bruksrettleiing for korleis du loggar på Min Gat via 2-faktor.

Logo secure
Søk opp appen SecurID i Google Play eller App Store.

Last ned og installer appen SecurID på din telefon.

Før du kan logge på appen, må du kontakte kundesenteret for å bestille 2-faktor Token "RSA-passcode". Du vil få tilsendt QR-kode eller aktiveringslenke på epost som aktiverast via appen på din telefon.

​​​For å logge på MinGat ved hjelp av to-faktorløysinga brukast det ein eigen lenke for kvart foretak. Desse lenkene fungerar kun frå eksterne/private einigar (utanfor helsenettet)​​.

Brukarnavnet er det samme som du brukar for å logge deg på jobb-PC. «RSA passcode» er satt saman av din sjølvvalgte PIN-kode, saman med seks tegn frå appen. 

Eksempel: Om du har valgt PIN-koden 1234, og appen gir deg tallene 265443, blir din RSA-passcode 1234265443.​​​​

Det er mogleg å bestille SMS-løysing i staden for applikasjon på mobilen. Då tek du imot ein kode på SMS kvar gong du loggar på MinGat heimanfrå. Løysinga fungerer på alle typer mobiltelefonar.

Ta kontakt​ me​​​​d Kundesenteret for å bestille. Før du bestiller må du ha registrert ditt mobilnummer i MinGat.

Etter at du har fått tildelt SMS-løysing, mottar du ein midlertidig PIN-kode. Deretter må du sette ein ny PIN-kode som du vel sjølv. ​​Slik gjer du det:

  1. Logg inn med ​​brukarnavn og midlertidig PIN-kode​​​
  2. Lag ein​ n​​​y PIN-kode (kan kun bestå av tall)
  3. Gje​​nta PIN-kode
  4. Gå attende​​ til MinGat-sida di.
  5. Logg deg på med din nye PIN-kode. Mobiltelefonen din vil no motta ein "token-kode" som gjer at den kan logge seg på MinGat.​​ ​​​

For å logge på​​ MinGat heimefrå med hjelp av to-faktorløysinga, brukar du ein eigen link for kvart føretak. ​​Desse lenkene fungerer berre frå eksterne/private enheiter (utanfor helsenettet).

Føretak
Lenke for sikker pålogging
Helse Bergen https://mingat-hbe.ihelse.net
Helse Stavanger https://mingat-hst.ihelse.net
Helse Førde https://mingat-hfd.ihelse.net
Helse Fonna https://mingat-hfo.ihelse.net
Helse Vest Innkjøp https://mingat-hik.ihelse.net
Haraldsplass Diakonale Sykehus https://mingat-hds.ihelse.net
Betanien https://mingat-bet.ihelse.net
Nasjonal IKT https://mingat-nikt.ihelse.net
Regionalt Helseforetak https://mingat-rhf.ihelse.net
Helse Vest IKT https://mingat-hvi.ihelse.net
Haugesund Revmatismesykehus https://mingat-hsr.ihelse.net
Sjukehusapoteka Vest https://mingat-sav.ihelse.net
NKS Olaviken https://mingat-ola.ihelse.net
NKS Bjørkeli https://mingat-bjo.ihelse.net
Stiftelsen Bergensklinikkene https://mingat-bkl.ihelse.net
Jæren DPS https://mingat-jds.ihelse.net
Solli DPS https://mingat-sol.ihelse.net
Rehabilitering Vest​ ​https://mingat-rva.ihelse.net​​​

Dersom du har problemer med å få tilgang, har kundesenteret til Helse Vest IKT døgnåpent.

Kundesenteret gir brukerstøtte og løyser programvarefeil for tilsette i Helse Vest. Vi har opent alle dager heile døgnet. Du kan kontakte oss på telefon, e-post eller via Kundeweb for å melde inn feil, gjere bestillingar og få svar på spørsmål.

 

Sist oppdatert 29.08.2024